
1. Опрацювати статтю підручника на с.225;
2. Виконати вправу 425.
2. Виконати вправу 425.
. 3. Вставити на місце пропуску Н.НН
Натхнен_о, попідтин_ю, невиправдан_о, спросон_я, витрочен_о, стурбован_о, щоден_о, віддан_о, невпин_о, шален_о, туман_о, схвильован_о, незрівнян_о, стривожен_о, невблаган_о, багрян_о, безвин_о, безперестан_о, ображен_о, гуман_о.
Завдання виконати (можна в друкованому варіанті) та переслати на електронну адресу gannashipko.2018@gmail.com .
Крайній термін виконання - 20.03.2020.
Завдання виконати (можна в друкованому варіанті) та переслати на електронну адресу gannashipko.2018@gmail.com .
Крайній термін виконання - 20.03.2020.
И та і в кінці прислівників
1. Опрацювати статтю підручника на с.222;
2. Виконати вправу 418; Завдання виконати (можна в друкованому варіанті) та переслати на електронну адресу gannashipko.2018@gmail.com .
3. Виконати вправи https://learningapps.org.
Крайній термін виконання - 23.03.2020.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
19.03.02020
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gvga6bP45xU;
вивчити напам'ять вірш "Лебеді материнства", зняти відео та переслати на електронну адресу gannashipko.2018@gmail.com .
Крайній термін виконання - 24.03.2020.
УКРАЇНСЬКА МОВА
20.03.2020
Перегляньте відео
та виконайте завдання за посиланням
24.03.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s
та виконати завдання
https://forms.gle/fWmdcpes95Hjy8n38
Крайній термін виконання - 26.03.2020.
та виконати завдання
https://forms.gle/fWmdcpes95Hjy8n38
Крайній термін виконання - 26.03.2020.
30.03.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Переглянути відео за посиланням
Прочитати 1-10 розділи повісті-казки.
Крайній термін виконання - 02.04.2020.
Прочитати 1-10 розділи повісті-казки.
Крайній термін виконання - 02.04.2020.
30.03.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Крайній термін виконання - 01.04.2020.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Контрольна робота №5
ПРИСЛІВНИК
ІІ варіант
1 рівень
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]Ніч стояла погідна, місячна. [2] Де/не/де білими
вогниками переблискували зірки, але їх було мало. [3] На узбіччі горбилася верба, а по її гіллю
коли/не/коли збігав потоком у/низ примарний блиск. [4] Поля вже спали, залиті жовтою і в/одно/час
голубуватою повінню. [5] Між дорогою і
лісом слалася голуба низина, на якій ген/ген угадувалося чорне око озерця.
Завдання 1─ 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН
ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
1.Через дефіс НЕ пишеться
прислівник
А де/не/де Б коли/не/коли В в/одно/час Г ген/ген
(0,5 б.).
2. Прислівник часу вжито
вреченні
А1 Б 2 В 3 Г 4(0,5 б.).
3. Прислівник міри й
ступеня вжито в реченні
А1 Б 2 В 3 Г 4(0,5 б.).
4. Стиль тексту
А науковий Б публіцистичний В художній Г
розмовний(0,5 б.).
Завдання 5─ 12 мають по
чотири варіанти відповіді, серед яких лише
ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ
5. Усі прислівники пишуться через дефіс у рядку
А
без/угаву, по/двоє, в/міру, по/братському
Б хоч/не/хоч, на/гора, по/моєму В
день/у/день, по/українськи, на/добраніч
Г
по/перше, по/твоєму, в/цілому (0,5б.)
6.Правильно утворено форми ступенів порівняння в
рядку
А
зручно - більш зручно - найбільш зручніше
Б гаряче
– більш гарячіше – найбільш гаряче
В
довго – більш довго – більш найдовше
Г радісно
– більш радісно – найбільш радісно (0,5б.)
7.Лише прислівники місця подано в рядку
А уперед, зранку, там Б вгорі, напередодні, гарно
В правильно, тихо,
навесні Г
тут, наверху, удома (0,5б.)
8.Літеру и треба писати
на місці всіх пропусків у рядку
А поноч.., угор..,
утрич.. Б заввишки.., заоч.., опівноч..
В укуп..,
напівдороз.., навік.. Г по-людськ..,навкруг.., мовчк…(0,5б.)
9. Усі прислівники пишуться з –нн- у рядку
А незрівнян..о, впевнен..о, старан..о, віддален..о
Б спросон..я, священ..о,щоден..о,
холодн..о
В злякан..о, активн..о, спокійн..о, сон..о Г навман..я, ден..о, востан..є,
туман..о(0,5б.)
10.Не з прислівниками пишеться разом у всіх словах рядка
А (не) винно,
(не) дорого, (не) дуже швидко Б
(не) далеко, а близько, (не) дорого
В (не) вдало,
(не) дуже вдало, (не) ймовірно
Г (не) дбало, (не)конкретно, (не)
якісно (0,5б.).
11.Разом
треба писати всі прислівники у варіанті
А ні/коли, на/впроти. з/вечора Б на/рівні, під/ряд, віч/на/віч
В на/переваги, на/взнак, раз/у/раз Г куди/небудь, з/ненацька, за/раз(0,5б.)
В на/переваги, на/взнак, раз/у/раз Г куди/небудь, з/ненацька, за/раз(0,5б.)
12.Прислівниками
є всі слова рядка
А пліч-о-пліч, опівдні, дехто Б нарешті, вранці, нікуди
В усередині, без кінця, чий-небудь Г збоку, завглибшки, ніхто(0,5б.)
В усередині, без кінця, чий-небудь Г збоку, завглибшки, ніхто(0,5б.)
ІІ
рівень
Завдання
13-16 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного
ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ
13.Установіть відповідність між розрядом прислівника
та прикладом (1б.):
1 часу
2способу
дії
3 місця
4 мети
|
А по-українськи
Б додому
В наперекір
Г тому
Д довіку
|
14.Установіть відповідність між членами речення
та виділеними словами(1б.):
1 присудок
2 означення
3 обставина
4 підмет
|
А Назустріч дівчині йшов велично лось.
Б Маковейчику на серці просторо й легко
В Дорога праворуч губилася в малиннику.
Г Не дивиться їм грізно в очі «завтра»
Д Напевно, зима
цього року буде холодною.
|
15.Установіть відповідність між прислівниками та їх
тлумаченням(1б.):
1 навмисне
2недалеко
3 уміло
4 довго
|
А близько
Б спеціально
В надто
Г затяжно
Д майстерно
|
16.Установіть відповідність між способами творення
прислівників та прикладами(1б.):
1 префіксальний
2 суфіксальний
3 префіксально-суфіксальний
4 складання
|
А двічі,охайніше
Б абиде, вголос
В звисока, уручну
Г удень, стиха
Д мимохідь, силоміць
|
ІІІ
рівень
17.Зробіть розбір виділеного слова як частини мови(2б.):
Порожня бочка голосніше дзвенить.
§
Частина мови.
§
На яке питання
відповідає?
§
Розряд за
значенням.
§
Ступінь
порівняння (якщо є)
§ Синтаксична роль.
УКРАЇНСЬКА МОВА
02.04.2020
Урок
мовленнєвого розвитку. Складання анотації на
книжку з використанням прислівників.
Анотація (лат.) – короткий виклад змісту книги, часто з критичною оцінкою її.
Анотація складається з 2 частин.
Перша частина
– бібліографія :
– автор;
– назва твору;
– видавництво;
– рік видання;
– кількість сторінок.
Друга частина – текст анотації :
– жанр твору (історичний, пригодницький, фантастичний);
– персонажі;
– час, місце дії;
– тема;
– адресат.
IV. Ознайомлення зі зразками
Текст 1
М. Стельмах. Гуси-лебеді летять. – К. : Центр навчальної літератури, 2017. –
140 с.
Автобіографічна повість М. Стельмаха зображує нелегке дитинство хлопчика Михайлика, у якого не було навіть чобіт. Але це зовсім не завадило йому
відчувати радість життя, помічати красу навколишньої природи, бути добрим і
милосердним, поважати хліборобську працю українського села. У книзі зібрані
спогади про рідних письменника – батька, матір, діда з бабусею. Саме від них
він отримав перші уроки людяності, відчуття прекрасного, здатність до мрії,
почуття гумору і проніс їх через усе своє життя.
Книга адресована школярам віком 10 – 15 років.
Текст 2
Б. Лепкий. Мишка. – К. : Школа, 2007. – 180 с.
Казка має підзаголовок: для малих і великих. І це не даремно. За фантастичними, казковими подіями криються великі істини: не треба бути скупим, не можна
збудувати свого щастя на воєнному лихолітті, на чужому горі та зубожінні. Мала мишка зрозуміла це й покарала, як могла, господаря, покинула теплий дім і
пішла жити в поле. Чому так трапилося, ви дізнаєтесь, прочитавши цей твір.
Книга розрахована на широке коло читачів.
Інструкція
Як скласти анотацію
1. Подайте бібліографію: вихідні дані книжки.
2. Вкажіть:
– коли й де відбуваються події, про які розказано в книжці;
– хто головний герой, чим він цікавий;
– у яку ситуацію (несподівану, скрутну, цікаву) потрапляє цей герой;
– які проблеми він прагне вирішити;
– які перешкоди долає.
Пам’ятайте:
– обсяг анотації – 5-6 речень (1 – 2 абзаци);
– складаючи анотацію, використовуйте прислівники;
– не оцінюйте книжки!
– мета анотації – зацікавити читача.
Крайній термін виконання - 06.04.2020.
03.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Дочитати до кінця повість-казку М.Павленко "Русалонька із 7-В...".
Крайній термін виконання - 06.04.2020.
06.04.2020
06.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Виконайте завдання за посиланням:
https://forms.gle/q5onvtMJCVnvJyQt5
Крайній термін виконання - 09.04.2020.
07.04.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Переглянути відео; вивчити правила на с.234-236; виконати вправу 447 (відповідь надсилати у Word).
Крайній термін виконання - 08.04.2020.
13.04.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Ознайомитись з інформацією, опрацювати теоретичний матеріал на с.240; виконати вправу 459.
Крайній термін виконання - 15.04.2020.
Ознайомитись з інформацією, опрацювати теоретичний матеріал на с.240; виконати вправу 459.
Крайній термін виконання - 15.04.2020.
13.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Переглянути відео; прочитати новелу на с.204-206.
відео з: https://www.youtube.com/watch?v=l2UKRPvEcAI.
Крайній термін виконання - 16.04.2020.
23.04.2020
Крайній термін виконання - 26.04.2020
23.04.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Перегляньте відео та виконайте тестування у кінці нього. Відповіді сфотографуйте та вишліть у Вайбер.
Крайній термін виконання - 26.04.2020
27.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Прочитати с.216-219. Виконати завдання №3 "Аналізуємо". Сфотографуйте та вишліть у Вайбер.
Крайній термін виконання - 30.04.2020.
Крайній термін виконання - 30.04.2020.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Перегляньте відео
та прочитайте повість "Неймовірні пригоди Івана Сили" повністю або скорочено у підручнику на с. 221-240.
Крайній термін виконання -07.05.2020
07.05.2020
07.05.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вивчити правила на с.251-253 та виконати вправу 494.
14.05.2020
14.05.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вивчити правила на с.256-257. Виконати вправу 501 (7-А). Підготуватися до контрольної роботи "Службові частини мови"
Крайній термін виконання - 17.05.2020.
21.05.2020
21.05.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Переглянути відео з теми "Правопис часток", вивчити правила на с.261-262 та виконати вправу 511.
Крайній термін виконання - 25.05.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
22.05.2020
Прочитати с.246-250. На с.251 "Дискутуємо" виконати завдання №1. Записати в зошит і переслати у Вайбер.
Крайній термін виконання - 25.05.2020.
Комментариев нет:
Отправить комментарий