7 клас


Літери н та нн у прислівниках
Літери н та нн у прислівниках
1. Опрацювати статтю підручника на с.225; 
2. Виконати вправу 425.
.     3. Вставити на місце пропуску Н.НН
Натхнен_о, попідтин_ю, невиправдан_о, спросон_я, витрочен_о, стурбован_о, щоден_о, віддан_о, невпин_о, шален_о, туман_о, схвильован_о, незрівнян_о, стривожен_о, невблаган_о, багрян_о, безвин_о, безперестан_о, ображен_о, гуман_о.

Завдання виконати (можна в друкованому варіанті) та переслати на електронну адресу gannashipko.2018@gmail.com  . 
Крайній термін виконання - 20.03.2020.

И та і в кінці прислівників
 1. Опрацювати статтю підручника на с.222;
2. Виконати вправу 418; Завдання виконати (можна в друкованому варіанті) та переслати на електронну адресу gannashipko.2018@gmail.com  .
3. Виконати вправи https://learningapps.org.
Крайній термін виконання - 23.03.2020.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
19.03.02020
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gvga6bP45xU;
вивчити напам'ять вірш "Лебеді материнства", зняти відео та переслати на електронну адресу gannashipko.2018@gmail.com  .
Крайній термін виконання - 24.03.2020.



УКРАЇНСЬКА МОВА
20.03.2020
Перегляньте відео 

та виконайте завдання за посиланням
Крайній термін виконання - 23.03.2020.


24.03.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Переглянути відео за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s
та виконати завдання
https://forms.gle/fWmdcpes95Hjy8n38
Крайній термін виконання - 26.03.2020.



30.03.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Переглянути відео за посиланням 
Прочитати 1-10 розділи повісті-казки.
Крайній термін виконання - 02.04.2020.
                               
30.03.2020
                               УКРАЇНСЬКА МОВА
Крайній термін виконання - 01.04.2020.

                                   УКРАЇНСЬКА МОВА

Контрольна робота №5
ПРИСЛІВНИК
ІІ варіант
1 рівень
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]Ніч стояла погідна, місячна. [2]  Де/не/де білими вогниками переблискували зірки, але їх було мало. [3] На узбіччі горбилася верба, а по її гіллю коли/не/коли збігав потоком у/низ примарний блиск. [4] Поля вже спали, залиті жовтою і в/одно/час голубуватою повінню. [5] Між дорогою і лісом слалася голуба низина, на якій ген/ген угадувалося чорне око озерця.
Завдання 1─ 4 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь
1.Через дефіс НЕ пишеться прислівник
А де/не/де             Б коли/не/коли               В в/одно/час                    Г ген/ген (0,5 б.).
2. Прислівник часу вжито вреченні
А1               Б 2              В 3              Г 4(0,5 б.).
3. Прислівник міри й ступеня  вжито в реченні
А1               Б 2              В 3              Г 4(0,5 б.).
4. Стиль тексту
А науковий           Б публіцистичний          В художній           Г розмовний(0,5 б.).
Завдання 5─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише
ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ
5. Усі прислівники пишуться через дефіс у рядку
А без/угаву, по/двоє, в/міру, по/братському
Б  хоч/не/хоч, на/гора, по/моєму        В день/у/день, по/українськи, на/добраніч          
Г по/перше, по/твоєму, в/цілому (0,5б.)
6.Правильно утворено форми ступенів порівняння в рядку
А зручно - більш зручно - найбільш зручніше
Б гаряче – більш гарячіше – найбільш гаряче
В довго – більш довго – більш найдовше
Г радісно – більш радісно – найбільш радісно (0,5б.)
7.Лише прислівники місця подано в рядку
А  уперед, зранку, там                                 Б  вгорі, напередодні, гарно
В  правильно, тихо, навесні                         Г  тут, наверху, удома (0,5б.)
8.Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у рядку
А поноч.., угор.., утрич..                                       Б заввишки.., заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз.., навік..                       Г по-людськ..,навкруг.., мовчк…(0,5б.)
9. Усі  прислівники пишуться з –нн- у рядку
          А незрівнян..о, впевнен..о, старан..о, віддален..о
Б спросон..я, священ..о,щоден..о, холодн..о
          В злякан..о, активн..о, спокійн..о, сон..о     Г навман..я, ден..о, востан..є, туман..о(0,5б.)
10.Не з прислівниками пишеться разом у всіх словах рядка
А (не) винно, (не) дорого, (не) дуже швидко                   Б (не) далеко, а близько,  (не) дорого
В (не) вдало, (не) дуже вдало, (не) ймовірно                  
 Г (не) дбало, (не)конкретно, (не) якісно (0,5б.).
11.Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А ні/коли, на/впроти. з/вечора                      Б на/рівні, під/ряд, віч/на/віч
В на/переваги, на/взнак, раз/у/раз                Г куди/небудь, з/ненацька, за/раз
(0,5б.)
12.Прислівниками є всі слова рядка
А пліч-о-пліч, опівдні, дехто                        Б нарешті, вранці, нікуди
В усередині, без кінця, чий-небудь              Г збоку, завглибшки, ніхто
(0,5б.)
ІІ рівень
Завдання 13-16 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ
13.Установіть відповідність між розрядом прислівника та прикладом (1б.):
1 часу
2способу дії 
3 місця
4 мети

А по-українськи
Б додому
В наперекір
Г тому
Д довіку
14.Установіть відповідність між членами речення та  виділеними словами(1б.):
1 присудок
2 означення
3 обставина
4 підмет

А Назустріч дівчині йшов велично лось.
Б Маковейчику на серці просторо й легко
В Дорога праворуч губилася в малиннику.
Г Не дивиться їм грізно  в очі «завтра»
Д Напевно, зима цього року буде холодною.
15.Установіть відповідність між прислівниками та їх тлумаченням(1б.):
1 навмисне
2недалеко
3 уміло
4 довго
А близько
Б спеціально
В надто
Г затяжно
Д майстерно
16.Установіть відповідність між способами творення прислівників та прикладами(1б.):
1 префіксальний
2 суфіксальний
3 префіксально-суфіксальний
4 складання

А двічі,охайніше
Б абиде, вголос
В звисока, уручну
Г удень, стиха
Д мимохідь, силоміць

ІІІ рівень
17.Зробіть розбір виділеного слова як частини мови(2б.):
Порожня бочка голосніше дзвенить.
§  Частина мови.
§  На яке питання відповідає?
§  Розряд за значенням.
§  Ступінь порівняння (якщо є)
§  Синтаксична роль.


УКРАЇНСЬКА МОВА
02.04.2020
Урок мовленнєвого розвитку. Складання анотації на книжку з використанням прислівників.
Анотація (лат.) – короткий виклад змісту книги, часто з критичною оцінкою її.
Анотація складається з 2 частин. 
Перша частина 
– бібліографія :
 – автор; – назва твору;
 – видавництво; 
– рік видання;
– кількість сторінок. 
Друга частина – текст анотації : 
– жанр твору (історичний, пригодницький, фантастичний);
 – персонажі; 
– час, місце дії;
 – тема; 
– адресат.
IV. Ознайомлення зі зразками 
Текст 1 М. Стельмах. Гуси-лебеді летять. – К. : Центр навчальної літератури, 2017. – 140 с. Автобіографічна повість М. Стельмаха зображує нелегке дитинство хлопчика Михайлика, у якого не було навіть чобіт. Але це зовсім не завадило йому відчувати радість життя, помічати красу навколишньої природи, бути добрим і милосердним, поважати хліборобську працю українського села. У книзі зібрані спогади про рідних письменника – батька, матір, діда з бабусею. Саме від них він отримав перші уроки людяності, відчуття прекрасного, здатність до мрії, почуття гумору і проніс їх через усе своє життя. Книга адресована школярам віком 10 – 15 років. 
Текст 2 Б. Лепкий. Мишка. – К. : Школа, 2007. – 180 с. Казка має підзаголовок: для малих і великих. І це не даремно. За фантастичними, казковими подіями криються великі істини: не треба бути скупим, не можна збудувати свого щастя на воєнному лихолітті, на чужому горі та зубожінні. Мала мишка зрозуміла це й покарала, як могла, господаря, покинула теплий дім і пішла жити в поле. Чому так трапилося, ви дізнаєтесь, прочитавши цей твір. Книга розрахована на широке коло читачів.
Інструкція Як скласти анотацію
1. Подайте бібліографію: вихідні дані книжки. 
2. Вкажіть:
– коли й де відбуваються події, про які розказано в книжці; 
– хто головний герой, чим він цікавий;
 – у яку ситуацію (несподівану, скрутну, цікаву) потрапляє цей герой; – які проблеми він прагне вирішити; 
– які перешкоди долає. 
Пам’ятайте: – обсяг анотації – 5-6 речень (1 – 2 абзаци);
 – складаючи анотацію, використовуйте прислівники; 
– не оцінюйте книжки!
 – мета анотації – зацікавити читача.
Крайній термін виконання - 06.04.2020.

03.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Дочитати до кінця повість-казку М.Павленко "Русалонька із   7-В...".
Крайній термін виконання - 06.04.2020.

06.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Виконайте завдання за посиланням:
https://forms.gle/q5onvtMJCVnvJyQt5
Крайній термін виконання - 09.04.2020.

07.04.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Переглянути відео; вивчити правила на с.234-236; виконати вправу 447 (відповідь надсилати у Word).
Крайній термін виконання - 08.04.2020.


13.04.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА

Ознайомитись з інформацією, опрацювати теоретичний матеріал на с.240; виконати вправу 459.
Уроки української мови №2 3


















Крайній термін виконання - 15.04.2020.


13.04.2020
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Переглянути відео; прочитати новелу на с.204-206.
відео з: https://www.youtube.com/watch?v=l2UKRPvEcAI.
Крайній термін виконання - 16.04.2020.


23.04.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Перегляньте відео та виконайте тестування у кінці нього. Відповіді сфотографуйте та вишліть у Вайбер.


Крайній термін виконання - 26.04.2020


27.04.2020

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Прочитати с.216-219. Виконати завдання №3 "Аналізуємо". Сфотографуйте та вишліть у Вайбер.

Крайній термін виконання - 30.04.2020.


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Перегляньте відео
 та прочитайте повість "Неймовірні пригоди Івана Сили" повністю або скорочено у підручнику на с. 221-240.

Крайній термін виконання -07.05.2020

07.05.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вивчити правила на с.251-253 та виконати вправу 494.

14.05.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вивчити правила на с.256-257. Виконати вправу 501 (7-А). Підготуватися до контрольної роботи "Службові частини мови"
Крайній термін виконання - 17.05.2020.

21.05.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Переглянути відео з теми "Правопис часток", вивчити правила на с.261-262 та виконати вправу 511.
Крайній термін виконання - 25.05.2020

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
22.05.2020
Прочитати с.246-250. На с.251 "Дискутуємо" виконати завдання №1. Записати в зошит і переслати у Вайбер.

Крайній термін виконання - 25.05.2020.

Комментариев нет:

Отправить комментарий